Η Unilever, μια από τις μεγαλύτερες εταιρίες καταναλωτικών προϊόντων παγκοσμίως, ανέθεσε στην iSmart την ανάπτυξη μιας εφαρμογής για tablets που χρησιμοποιήθηκε κατά τη διάρκεια του διαγωνισμού «AIM SHINE LIKE GOLD» στο The Mall Athens.
Μέσω της εφαρμογής οι ενδιαφερόμενοι μπορούσαν να συμμετέχουν στον διαγωνισμό υποβάλλοντας τα στοιχεία τους και γράφοντας μέσω ενός tablet την άποψή τους σχετικά με το τι τους κάνει να λάμπουν. Συνολικά κληρώθηκαν 120 νικητές , 4 ανά προωθητική ημέρα.
Δείτε στιγμιότυπα από το διαγωνισμό εδώ.